TGIF

Konstigt egentligen att jag är så himla glad av att det är fredag när jag i princip har varit ledig hela veckan. Å andra sidan så är helgen något som jag alltid kommer vara glad för.

Hej förresten!

Fredag som sagt och imorse hade jag redovisning i skolan. Gick väl helt ok, ingen större uppgift och alla grupper verkar ha tagit det lite, ja vad ska man säga, inte gjort det bästa man kan helt enkelt.
Läraren sprang dessutom fram och tillbaka med den andra läraren så hon verkade inte heller så seriös. Idag hade även Jessica som är i min grupp med sig lilla Joshua som är 11 dagar idag. Hur söt som helst!

Hemma nu iaf och har precis kollat på förlossningskliniken. Himla bra program, lite läskigt iofs men bra.

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer, känner både för att gå ut och för att titta på film så det kanske kan bli en kombination mellan film och ett glas vin till det? Hmm, vi får se helt enkelt.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0