Dagen då jag träffade dig förstod jag vad äkta kärlek var

Hej på er!
Dagen har varit lite jobbig men nu känner jag mig bättre. I onsdags firade jag som sagt C och vi hade det supermysigt med jättegod middag och mys. Han blev glad för sina presenter och då blev jag glad. Glömde såklart att ta fota på dem men jag får väl ta kort när han har på sig dem istället. Vickan du ville se kort på honom men jag vet inte om han vill synas på bloggen men ett kort kan jag väl lägga in då ;)

Min finaste ♥

Dukat till "finmiddag". Helstekt fläskfilé i ugn, klyftpotatis, bea-sås och sallad.

Ikväll tar jag det bara lugnt hemma. Känns skönt med lite egen tid men börjar redan nu sakna pojken min, han är så underbar mot mig :)
Idol står på tv:n nu och sedan tänkte jag kika in Smala Sussie som går ikväll på ettan tror jag det var. Är det någon av er som har sett den? Sevärd?

Kommentarer
Postat av: vickan

sicken sötnos!!! nu vill jag bara få träffa honom också :)

2009-11-02 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0