091005

Godmorgon, eller snarare god förmiddag. Vaknade upp bredvid älskling tio över sju och gick upp med honom.
Dagen blir väldigt effektiv om man kliver upp i tid men gud så trötta vi var. Somnade väl inte förrän vid halv två och C ännu senare. Duktig skolpojke jag har som ändå kliver upp och går till skolan :) hehe

Idag blev det inge jobb för min del som jag hade hoppats på men då blir det till att göra ärenden istället.
Ska åka till en av förskolorna jag jobbar på och lämna in en timrapport som är från augusti. Sen blir det till att växla pengar och lite sånt.

Vad gör ni idag då?

Kommentarer
Postat av: vickan

trevlig resa älsklingsgumman!! hoppas ni får det toppen :) kramar och pussar

2009-10-06 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0