Tisdag 24 november

Hej! Internet strular som vanligt hemma hos mig så därav den dåliga uppdateringen (börjar kännas tjatigt att skriva så). Jag är iaf hemma nu efter en jobbdag. Ser på datumet idag att det är exakt en månad kvar till julafton, helt sjukt vad tiden går fort.

Huvudvärk har jag nu men ska snart ta en dusch och sen äta tacos så blir det nog bättre sen. Träffa älskling ska jag också göra ikväll och inget bättre finns det ju. Vi har inte setts på två dagar så nu längtar jag efter de varma kramarna och pussarna :)

Till Vickan: Ja, ska nog kunna få med honom till glöggkvällen :) Vore nice om ni fick träffa honom!
Tar du med dig Alex Tina?

Tänkte visa lite bilder från tjejkvällen hemma hos Tina men nu har batteriet i kameran dött så jag får ladda upp det först så lägger jag in de få bilder jag har imorgon! Låter det bra? Super!

Nu ska jag fixa mat!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tyvärr kan jag inte komma, har konferens med jobbet..synd..

2009-11-27 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0