Godmorgon lördag!

Imorgon är det första advent, kan ni tänka er? Tiden går så sjukt fort och nu börjar jag faktiskt bli lite stressad över julklappar. Måste köpa i tid detta år men ska fundera på det över dagen.
Själv har jag jättesvårt att komma på vad jag kan önska mig. Har ni något tips på något som jag kan önska mig till lägenheten?

Idag ska jag ta och städa lite hemma. Vill egentligen inte ta fram julsakerna förrän tidigast i morgon men får jag tråkigt kanske man kan ta fram lite saker iaf ;)
Har sådan lust att shoppa också så det kanske blir en tur till Farsta C lite senare också. Vi får se, borde egentligen hålla i pengarna.

Om jag är duktig och har orken tänkte jag även ta tag i hemtentan lite idag. Inte skriva massor om jag inte orkar men börja iaf. Vore skönt att komma igång lite med den i tid.


Nu ska jag njuta av lördagen med mina non-stops :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0