Dunbollarna

Haha, jag som sa att jag skulle blogga massor häromdagen men cirka en halvtimme efter inlägget fungerade inte internet igen som vanligt. Nu fungerar det för tillfället så jag slänger in ett inlägg.
Kaninbebisarna har som sagt kommit nu och snart ska jag ha dem hemma hos mig...blir mysigt!


Här har ni den fläckiga i familjen..hur söt?!

Här är en av de gråa som ligger i min hand...kanske ser obekvämt ut men den låg stilla och skönt så det var nog ingen fara för er som undrar.

Tänkte bara visa den här bilden så ni ser hur små de är nu...riktiga dunbollar :)

Kommer förhoppningsvis få hem de till mig nästa helg och sen ha dem i ungefär en eller två veckor.
Nu sitter jag och kollar på Idol alldeles själv för min pojke bestämde sig för att gå ut med klasspolarna och fira att tentan var avklarad. Kul för dem, mindre roligt för mig, men vad gör man inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0