Godmorgon fredag!

Godmorgon på er, sovit gott? Jag la mig med världens huvudvärk igår, inte skönt men just nu känner jag inget så det är ju skönt. Hade satt klockan på 06.20 för att åka till min läkare och be henne skriva ut ny allergimedicin men jag har så det räcker över helgen så jag orkade inte kliva upp. Ställde om klockan till en timme senare men kunde inte somna om så nu på morgonen har jag legat och kollat på Tonårsliv svtplay.se.

Jag såg aldrig det när det gick på tv men då är det bra att man kan se det där. En tjej med anorexia berättar i ett avsnitt att hon har ätit 1 dl ris och 5 matskedar köttfärssås på hela dagen och säger då att det har varit en bra dag.
Hur kan man låta det gå så långt undrar jag då? Vart börjar den branta nedförsbacken nånstans?

Aja, hinner inte skriva så mycket mer så det blir inget anorexia diskussions inlägg det här men tyckte det lät så hemskt bara.
Själv har jag precis satt i mig en rejäl frukost:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0