jävla nelly



Åh hjälp mig..inte bra att sitta hemma såhär om kvällarna. Filmen har inte åkt på för jag fastnade vid nätshopping. Har dock inte klickat hem nåt än men fy tusan vad kär jag blev i dessa bikinisar. Vill så gärna ha en och funderar starkt på att klicka hem en men frågan är bara vilken. Den randiga eller hellila..eller kanske som den nedan med hellila top och randiga trosor? Beslutsångest..japp..och som vanligt kommer de säkert ta slut innan jag har kunnat bestämma mig.


synd bara att man själv inte ser ut som modellen så bikinin kanske inte ens blir snygg på mig..hmm..får nog fundera på saken ett tag till.

Vilken kombination tycker ni var finast?

Kommentarer
Postat av: emma

Helrandiga tycker jag såg finast ut, men som du skriver så är allt alltid mycket snyggare på modellerna. Själv skulle jag itne passa alls i det där :P



Ja, nu börjar livet ta fart igen, och det är jäkla skönt :)

2009-03-08 @ 16:39:52
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0