Trött eller?

Har sovit tolv timmar inatt..från klockan 00-12. Herregud, kändes inge bra när jag vaknade fast egentligen undrar jag varför jag blir sådär stressad när jag sover länge?! Idag är jag ju ledig igen från skola och jobb så vad spelar det för roll?
Det enda jag kan känna är att det blir svårare att somna ikväll men aja.

Köpte lite ramar igår på Ikea som sagt och två av de fanns bara i vitt och jag vill att alla ska vara svarta (med svart-vita foton i) så idag ska jag åka till Farsta C och köpa lite färg och måla dem hade jag tänkt. Får se om jag kan ta mig i kragen och faktiskt göra det också.
Annars får nog detta bli en lugn och skön dag även om det kan vara lite tråkigt men imorgon blir det skola och sen dagishämtning av L & A och sen på fredag jobbar jag mellan 8-16.30 så det är väl bara att passa på.

Lite plugg skulle ju iofs inte skada att göra...


Vita ramar 2 st 29:-. Svart ram med tre foton, 99:-.

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

åh, en sån där med tre skulle jag behöva :) billigt och bra!

2009-02-04 @ 16:33:25
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0