Freedom Writers

Hej på er! Varit på praktiken en sväng idag, kul att träffa personalen + alla barn igen. Vi var iväg på en liten promenad det första vi gjorde och åkte "rymdraket (hiss alltså). Väldigt spännande tyckte barnen!
Nu är jag hemma och ska försöka sätta ihop en liten text med referenser till litteraturen på det jag har observerat idag. Känns lite halvjobbigt men det är väl bara att sätta igång och bli av med skiten sen. (Ursäkta ordvalet!)

Imorgon har jag basgruppsdag igen och den här gången är vill jag faktiskt gå dit. Har nog aldrig hänt förut. Imorgon ska vi nämligen se filmen Freedom Writers och den är jättebra tycker jag. Såg den för länge sen så det blir kul att se den igen!

Okej, bäst att ta tag i det här nu då....


Har ni sett filmen? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0