Bakning

Hej på er!
Vilken dag det har varit, solen har kikat fram idag igen men kallt som tusan tycker jag att det var idag. Jag vaknade hos C och åkte in till skolan till tio. Föreläsning och efter det lektion. Vi fick sluta en timma tidigare dock så det var skönt. Åkte hem och tog det lugnt en stund innan mamma kom hem till mig.
Hon och jag bakade bröd tillsammans!
När jag är i skolan för en föreläsning eller så brukar jag alltid ta med mig en smörgås så att man inte blir sådär jobbigt hungrig innan man är hemma igen. Blir rätt mycket köpe-bröd då och det känns så himla onödigt när man kan baka själv. Nu är det dock så att jag inte är någon husmor på det området så min mamma fick hjälpa mig med mitt favoritbröd som hon brukar göra. Nu lär jag väl inte stå och baka varje gång jag behöver bröd men ibland så.
Det gick super och nu har jag precis smakat en, gottigott gott!

Nu förbannar jag tv:n för dåliga program men jag är rätt trött idag så det får nog bli sängen tidigt ikväll. Imorgon jobbar jag mellan 9-18 så det kan nog vara skönt med en god natts sömn.


Lite dålig bild kanske men det här armbandet gjorde jag när jag var på fritids med 3:orna förra veckan.
Tyckte att det blev kanske sött så det har faktiskt kommit till användning lite iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0