Varför välja? Jag tar båda!

Från början hade jag tänkt att bara behålla en av klänningarna jag köpt. Antingen den på bilden nedan eller den som jag skrev om i ett inlägg längre ner. Men nu när jag provade båda så tycker jag om båda två lika mycket så jag kan helt enkelt inte lämna tillbaka någon. Oops..aja, de kostar ju bara 600:- tillsammans så då är det väl okej att behålla dem båda två, eller hur?


Den här klänningen kan man även ha axelbandslös. Testade detta förut, även utan bh och detta är nog första plagget jag känner att jag kan strunta i bh:n utan att det ser konstigt. :)

Kommentarer
Postat av: Juulan

svar: jo de är grymt bra! Jo har du läst den? Har du inte läst mias dotter . eller vad den nu heter (A)som är fjärde boken! Eller egentligen femte men mias systrar som också är med handlar ingenting om dem, bara om liknande fall så den behöver man tydligen inte läsa.

2008-11-01 @ 09:06:48
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0