Shopaholic

Hej allihopa!
Haft en bra fredag? Det har jag..var på jobbet mellan 07.30-15. Tur som vi hade så var det bara 7 barn och då bestämde vi oss för att vara inne idag, så grått och trist ute. Pysslade och myste med barnen under dagen och sen efter jobbet gick jag och simmade. 1,3 km blev det, känner mig riktigt nöjd!
Bubblade bubbelpool, bastade och gick sedan hem till mamma och pappa för att hälsa på morbror som är på besök. Moster kommer också fast inte förrän senare ikväll så henne får jag träffa på söndag förhoppningsvist.

Pappa var snäll och skjutsade hem mig och då passade jag på att hämta ut ytterligare ett paket från Halens. Den här gången kom en tunika/klänning och julgardiner. Klänningen ska jag nog ha på nyår för den glittrar :)
Ni får skratta om ni vill, vet at jag kanske är lite väl ute i god tid men när man ska beställa saker tycker jag att det är lika bra att göra det på en gång!


Här gör den sig inte riktigt rättvis då ljuset är dåligt men här kommer en bild till:

Blev lite snett och jag ser rolig ut men här tycker jag att glittrigt inte ser lika pråligt ut eller hur man ska säga. Det är alltså paljetter som glittrar. 299:- kostar den så det var ett bra pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0