Höstmys

Nu när jag har lånat kameran igen så kan ni ju få se bordet som jag köpte på ikea för ett tag sen. Riktigt fint tycker jag. Och billigt som attan. 199:- betalade jag för detta. Minuset är väl att benen är lite tröga att få dit om man inte har en stark pojke som kan hjälpa en. Men som tur är kom min söta pappa och hjälpte mig med det :)


Så mysigt nu på hösten då man kan tända ljus och kura ihop sig i soffan i en filt med en kopp te. Finns många sätt att mysa på och ett är detta. Jag gillar att mysa. Ibland ensam men gärna med någon. Kanske kanske har jag hittat en snäll kille igen...men bara kanske, vi får vänta och se helt enkelt!

Update:
Ser ni förresten som jag att något saknas på bilden?
En matta är det jag menar iaf. Har sett en jag tycker om men varför ska mattor vara så dyra för?!

Kommentarer
Postat av: emma

Helgen var alldels underbar :) Hur va din?

Ja, lite höstmys skulle inte sitta helt fel. Ser otroligt härligt ut iaf :)

2008-10-06 @ 20:53:39
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Jag vet faktiskt inte. Men jag tror att det har att göra med att det har varit så mycket i huvudet på senaste. Allt negativt har gått ut lite över familjen och allt man gör i hemmet. Har itne orkat med så mycket alls på senaste. Såg idag att jag itne lagt in bilder på bloggen på länge heller. Blir väl lite skärpning nu när jag startar på ett nytt företag :D

2008-10-07 @ 13:31:02
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0