Tvätt-time

Tvättar just nu. Var och handlade mat och vin i högdalen innan jag kom hem. Stod på systemet och väntade i 40 (!) minuter och när jag kommer hem märker jag att jag har fått en box med rött vin och inte vitt. Hur glad tror ni att jag blev då? ;)
Aja, ska ringa Camilla och be henne köpa istället när hon ändå åker förbi farsta c, sen får jag lämna tillbaka den andra imorgon.
Det är inte det att jag hatar rödvin men dricker hellre vitt och då känns det ju gaanska så onödigt att ha tre liter rött vin hemma,haha. Bättre att köpa flaskor då. Verkar inte som att jag har huvudet på skaft heller då jag glömde slänga in två plagg i vardera maskin. Man kan inte tänka sig att man lär sig efter första misstaget? Nejdå..

Idag fick jag ett gulligt sms från min kusin Fredrik (pappa till L & A).
Hej! A sa att han vill vara med dig idag :)
Vi kan ju träffas i helgen om han får abstinens. Idag kan du få vara "ledig"!

Så himla sött..det var en fin start på den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0