Shoppat på Ikea


Kavel från Ikea och resten från Willys, billig och bra affär det med :) Känner mig riktigt nöjd med att jag ska ha en adventsljusstake i år, gud så mysigt :)

Lykta som jag ska ha på balkongen med ljus i och sen två blockljus. Ljus är bra att samla på sig nu när det är mörkt. Det värmer och så är det ju himla mysigt också.

Big pack med julgranskulor. Är lite osäker på om det blir fint med rött och silver men annars får jag väl köpa fler färger helt enkelt.

Jag tog sönder en tallrik så köpte en ny när jag var där. Dock "tog" jag denna från en så-här-kan-du-duka utställning. Hittade den inte nån annanstans. Vad gör man inte liksom. Vasen har jag kikat på ett tag så den fick också följa med hem.

Ja, det var väl det tror jag. Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen, kolla O.C asnitt. Känns som att jag har kommit hem sent ett par kvällar ( fast det är bara två) så nu är jag lite seg.
Mina planer för helgen är precis det, att ta det lugnt. Jag hoppas verkligen att jag kan hålla det nu men med tanke på att vi ska ut helgen efter så ska det bli skönt att bara vara hemma, kolla film, mysa och tvätta. 20 vuxenpoäng till mig tack :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0