Mer shopping

Efter praktiken åkte jag till Farsta C och handlade lite mer saker.
Nu har jag precis ätit middag och sitter nu och kollar på nya avsnitt av Unga mödrar som går på 5:an. Lite kul tycker jag, men sen är jag ju galen i barn också.
Är väldigt  förkyld så det blir en lugn hemmakväll för min del. Hela veckan har jag legat en dag före hela tiden men imorgon är det äntligen fredag igen. Inte för att det är tråkigt på praktiken, snarare tvärtom, men alla gillar vi ju att vara lediga ibland.
Den här helgen är ju lite speciell också då det är första advent på söndag, mys!

Här är grejerna jag köpte idag:

Foundation Clinique 275:- (220:- för mig med 20 & rabatt). I kassan erbjöd de kunderna att köpa kosmetika servetter. Glömde de fråga om man ville ha det så fick man en gratis och det fick jag. Hon i kassan blev skitsur, vet dock inte varför men jag tyckte bara att det var kul :)

Julgransglitter köpte jag på konsum för 18:-, julgransstjärnan på Indiska för 40:- och adventsstjärnan på en annan affär som inte har nåt namn men som för tillfället säljer julsaker för 139:-.
Orkade/vill inte knåpa ihop den nu så den får ni se igen när jag har hängt upp den.

Det var det hela. Känns kul att ha lite pengar igen och alltid roligt att julpynta och göra det fint hemma. Ser framemot helgen med andra ord, men det har jag ju sagt hundrasjuttielva gånger nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0