I hate to leave you

Skönt det är att inte stressa på morgonen. Trots att jag bävade för att gå upp ur sängen imorse så är det nu väldigt skönt att jag har hunnit tvätta håret, äta en lång frukost, läst bloggar och nu ändå har tjugo minuter innan jag ska gå.
Ser att snön är på väg bort, trist. Tänkte att vi iaf skulle få ha det på 1:a advent på söndag.
Aja, förra året var det ju knappt nån snö alls och nu har ju barnen (och jag) fått åka lite pulka iaf.

Sitter och lyssnar till syrrans kompis låtar...tröttnar aldrig. You go Karro! :)
Ikväll får vi se om det blir till att åka hemifrån eller om jag stannar i min soffa och myser. Vem vet...

Eftersom ni inte kan lyssna på de låtarna så får ni denna istället. Gammal men ack så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0