Fredag

Idag är det äntligen fredag. Tittar ut genom fönstret och ser att snön är helt borta förutom lite högar här och var. Tråkigt, jag som äntligen får börja lyssna på julmusik snart. Har försökt hålla mig för det blir lätt för mycket och man tröttnar men på söndag, då börjar det :)

Nu sitter jag och dricker chai te och ska snart gå och borsta tänderna. Ikväll ska jag laga middag åt mig och Camilla och sen blir det Idolkväll för oss. Lugnt med andra ord, men det behövs ibland. Ska bli riktigt skönt.

Inatt drömde jag att jag inte hade gjort ett arbete till skolan så var lite panikslagen när jag vaknade men efter ett tag inser jag ju att jag inte har nåt arbete för tillfället,haha.

Hörs mer ikväll, bye

Kommentarer
Postat av: Cattis

Svar: Ja det ska jag absolut pröva :)



tråkigt att all snö har försvunnit, det har de gjort hos mig också :/

2008-11-28 @ 14:58:57
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0