Fenix och Södermalm

Fan, det blev utgång igår igen. Dåliga vi är. Men jag skyller på att vi skulle träffa killkompisar vi inte sett på evigheter så det var ju skoj. Var väl en helt okej kväll. Var först på Fenix och sen drog vi vidare till Södermalm. Konstigt bara att det de senaste gångerna där alltid måste sluta lite konstigt. Inte kul, inte alls.
Idag mår jag helt okej, lite seg är man väl men inte så jättebakis iaf..tummen upp!

Idag får jag besök av lilla E och eventuellt L också. Båda barnen ska kanske sova hos mig så det blir mysigt. Killarna är kusiner och jag tänkte att det skulle vara skoj för dem att umgås utan L´s lillebrorsa men vi får väl se hur det blir helt enkelt.

Här är lite bilder från igår:

Adde och Jocke, favoritbrorsorna :)

Jens "Kyrken" och hans dejt.

Camilla med nån kille som varit med i Ondskan. Känner ni igen honom?

Adde och Basse

och så Adde och Jocke igen.

Nu ska jag ta och dammsuga min lägenhet som inte blev av igår. Inte så jättestädat här hemma nu direkt men så kan det gå när man är lat ibland. Hoppas ni får en trevlig lördags förmiddag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0