Glad midsommar!

Idag är det midsommarafton vilket innebär dans, god mat och härligt sällskap.
Planerna för dagen eftersom det är fint väder är att åka in till Vitabergsparken på söder med Camilla och några kompisar. Mysa, kanske dansa lite och om jag hinner, mumsa på en godsak ;) Vad det blir får ni se sen...

Midsommar för mig är Dalarna med sina spelmän, barn i leksandsdräkter och mys med släkt och vänner.
I år kommer jag vara här hemma så vi får göra det bästa av dagen. Inte lika "seriöst" att fira här hemma som i Dalarna men just därför gör det inget om det blir lite sisådär. Nästa år får det nog bli Dalarna så att jag kan få höra när spelmännen spelar så fint..ryser!

Ha en trevlig midsommar allihopa! :)


Dessa spelmän brukar jag se när jag firar i Dalarna..nostalgin är på hög nivå just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0