Nu drar jag igen!

Dagen började med att Tina och jag satt och tittade på filmen Trade samtidigt som vi åt frukost. Sedan gjorde vi i ordning en pastasallad och begav oss ner till bandängen med bikinin på. Vädret var ju dock inte så jättefint som vi hade trott så vi blev inte så långvariga direkt.

Kom hem, bytte om och åkte och träffade Camilla. Hon åkte hem från Skåne för att gå på jobbintervju( som hon sedan 15 minuter efter fick!!). Vi åkte sedan in till stan för att köpa biljetter tillbaka till Skåne till Camilla och hennes kusin. När vi bara hade ett nummer till vår tur kvar så bestämde jag mig för att också följa med.
Blev lite impulsivt men sånt tycker jag är kul så imorgonbitti 8.20 åker vi ner till Skåne. Det ska bli så skönt att åka bort igen, sola, bada, äta glass och bara mysa helt enkelt.

Detta betyder ju nu att jag inte kommer blogga på en vecka ( kommer hem antingen tis, ons eller torsdag nästa vecka) så jag hoppas att mina få läsare stannar kvar :) hihi
Kommer säkert sakna bloggen lite men mer att läsa de jag brukar. Efter en helg hade jag över 100 inlägg på bloggkoll att läsa, jag vill inte ens veta hur många det blir efter en vecka! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0