Ikea och grillning

Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder från gårdagen så har ni lite att titta på innan nästa blogginlägg:


Vickan och Tina väntar på bussen.

Jag och Vickan glada inne på Ikea

Tina och jag nördar oss lite på balkongen

När vi kom hem från Ikea så grillade vi på min gård och satt i det lilla "lusthuset", heter det så förresten?

Jag nördar mig lite till innan middagen.

Vår underbart goda mat. Grillad fläskfilé, sötpotatis, lök och tomat i ugn, blandad sallad och bea-sås.

Mina fina flickor <3

Ja, här fick ni lite bilder från gårdagen så blir det mer när jag kommer hem sen.
Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: a n n a

vilka söta flickor!

hoppas du får skoj i söder:) ses snart (bara 6 jobbdagar kvar nu, jihhoooooooooooo)

2008-08-01 @ 09:01:44
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0