Gul kiwi

I´m up, är ni? Tina sov över här inatt och igårkväll hyrde vi filmen I am legend. Jag som trodde att filmen skulle vara bra efter att ha sett trailern men jag blev väldigt besviken. Men men, vi hade mysigt iaf men nu har Tina åkt till jobbet och jag sitter här och äter gul kiwi. Så sjukt gott!

Idag ska jag träffa Camilla på dagen och hitta på nå skoj och sedan åka hem och tvätta. Imorgon åker jag nämligen till mitt andra landställe som ligger i Nordingrå uppe i Ångermanland. Någon som varit där?
Ska verkligen bli mysigt att träffa kusinerna och gulla med lilla Viggo igen. Åh jag längtar!


Kommentarer
Postat av: leia

gul kiwi äe verkligen supergott....OCH man kan äta det fast man är allergisk mot den vanliga varianten:)



kram maja

Postat av: a n n a

har de ersatt vindruvorna nu?



....åh va sugen jag blev på vindruvor nu då.



...jag har ingenting att göra på jobbet.



PUSS

2008-07-23 @ 14:05:11
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar du inte I am Legend? Den e cool, fast jag förstår om du blev lite besviken..hört att många blev det. Någon du måste se är "American Gangster", sjukt bra! puss

2008-07-23 @ 17:01:55
URL: http://malinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0