Gina Tricot is the shit

Haha jo men jag älskar den affären. Var förbi en sväng till med Camilla och då plockade jag på mig lite underkläder som fick följa med hem. Så svårt att inte köpa något när man är där så nu får jag hålla mig borta ett tag.

Har precis kommit hem. Fuskade lite faktiskt idag, jag cyklade aldrig hem utan nu hämtade jag istället bilen och cykeln på samma gång. Så cykeln fick åka med i bilen istället. Kalla mig lat men busstrejken är ju igång från och med inatt och då verkade det korkat att cykla hem idag och sen tillbaka imorgon för att hämta bilen som jag ändå skulle göra.
Nej det var lika bra att slå två flugor i en smäll. =)

Just nu går tv-programmet Crowned på 3:an. Har ni sett det? Jag tycker att det är himla löjligt iaf. Även om jag ibland gillar löjliga program så tycker jag att det denna gång kanske gått lite långt. Har de slut på idéer? Programmet handlar (för er som inte vet) om mor och dotter som är i lag mot andra mödrar och döttrar. Till slut ska alltså en mor och hennes dotter vara kvar och då vinner de. Förstod ni? Jag kanske inte förklarar så bra men aja, haha.

Nej, däremot tycker jag att Pussycat Dolls som går om 25 minuter är himla bra så det ska jag se :)
Vad tittar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Malm

sv: haha, nä jag antar det :D

2008-07-09 @ 21:42:13
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0