Mexico

Bild: Fritidsresor

 

Det ser väl rätt skönt ut, eller hur? Är så himla sugen på en resa till Mexico i vinter. Sommarledigheten blir lite sådär för mig och C i år så vi (eller okej, mest jag just nu) funderar på att åka på en vinterresa istället. Vore helt underbart att få resa till något exotiskt resmål och Tina som jobbar på Fritidsresor har tipsat oss om Mexico :)

Ni som har varit där eller på något annat mysigt exotiskt resmål får gärna lämna en kommentar och berätta vad ni tyckte var bra/dåligt osv.

 

Annars så flyter påskveckan på med en massa påskpyssel på jobbet, nästan lite för stressigt och inte så rofyllt och roligt som jag skulle önska men barnen gillar det. Tiden är alltid en aspekt som jag funderar på på jobbet. Den räcker helt enkelt inte till ibland...

Nåja, snart blir det Grey´s Anatomy och till det en chailatte. Trevlig kväll på er!

 

Ps. Läste att årets julkalender blir en fortsättning på Mysteriet på Greveholm. Spännande! Ds.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej gumman! glad jag blir när du uppdaterar bloggen! Är ju inne och kikar här varje dag :) jag tycker absolut ni ska åka till Mexico. Annars kan jag varmt rekommendera Malaysia. Brorsan var precis på Boracay och hade det underbart så kika på det med :) puss

2012-04-05 @ 07:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0