Godmorgon 3 december

Godmorgon eller rättare sagt god förmiddag. Jag vaknade först vid halv nio men sedan somnade jag om och gick inte upp förrän halv elva. Kroppen behöver antagligen sömnen och idag har vi inget på schemat förrän ikväll så då gör det inget med lite extra sömn.

Igårkväll gjorde jag och C en så himla god middag. Ajvarbiffar (köttfärs, ajvar, salt och peppar och ett ägg för att binda ihop det bättre) med rotfrukter i ugn och så en liten sallad på det. Vi har gjort ajvarbiffar tidigare och mitt tips är att blanda i ajvar i biffarna och sen tillsätta lite vatten + extra ajvar i pannan och låta det puttra en liten stund. Biffarna blev jättegoda och saftiga!


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du tar.

2011-12-03 @ 22:37:35
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0