Vad är det för fel?

Vad är det med mig egentligen? Har precis sovit ca 1 1/2 - 2 timmar i soffan. La mig där för att läsa en bok och skriva lite anteckningar till analys och så vips så somnade jag. Hann knappt reagera på att det kanske inte var så smart att somna då jag hade mina planer för dagen. Har varit väldigt trött på sistone och då har jag ju ändå sovit iaf ca 6 timmar på natten.
Även om jag lätt skulle kunna sova mer så borde väl det räcka?

Skönt att C är ledig imorgon så att vi kan sova ut, det behöver vi nog båda två. Stackarn stänger idag och jag vill gå på bio ikväll men vi får väl se om han orkar det. Annars får det blir en myskväll hemma!

Nu vidare till plugget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0