Min dag

Min dag kommer bestå i plugg. Veckan när arbetet ska in ska jag jobba nästan hela tiden och därför vill jag vara så gott som klar då. Idag är mitt mål att skriva minst två analyser på olika texter. Det ska jag nog klara! Känner att det är bra att ha mål då jag pluggar för annars finns det alltid andra saker som lockar men har jag väl satt ett mål så vill jag klara det.



För lite extra energi (eller bara för att det är gott) har jag lite vindruvor och marabou mjölkchoklad. Det hjälper väl vem som helst att koncentrera sig?haha.
Något som dock stör mig är att jag ringde chefen där jag brukar extrajobba...hon erbjöd mig för ungefär två veckor sedan fyra veckors jobb i sommar. Hon skulle ringa för tydligare instruktioner men har inte gjort det så idag ringde jag upp och då visar det sig att hon nu bara har en veckas jobb åt mig!
Så himla dåligt tycker jag och då borde hon inte från början ha sagt att det var fyra...ger mig ju bara förhoppningar.
Har ju fått två veckor utöver vad jag trodde att jag redan hade så alltså har jag 3 veckor jobb i sommar lite utspritt men hur kan man gå från 6 till 3? Min sommar är körd med andra ord... :(

Ska sätta igång med plugget nu istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0