Jag och bilar verkar inte gå ihop

Sitter i skolan nu. Hade turen att få en bok på reservation på biblioteket. Kommer visserligen få den från adlibris antagligen idag men då åker den tillbaka. Boken skulle vara läst till lektionen som börjar idag klockan ett + att jag (för min skull) ska ha skrivit en analys utifrån min fallbeskrivning. Hämtade boken imorse och sitter nu i skolan och har skrivit en halv sida med analys, bra jobbat va?! haha

Vet inte vad det är med mig och bilar men vi verkar inte funka så bra ihop. Igår lånade jag bilen och var till Ikea och Plantagen. Hämtade upp Camilla och Lucas och skjutsade sedan hem Camilla för att sedan ta bilen till C. När jag startar så sitter automatlådan "fast" på parkering och jag kommer inte en meter. Var bara att ringa pappa och så kom han dit med firmabilen (thank god) och så ringde vi bärgningsbilen. Killarna hittade felet på en gång och det var en vajer som var av så det var ju inte mitt fel men självklart ska det hända när jag har bilen. Mamma och pappa hade dock tecknat en bra försäkring då de ska bila till Tyskland i sommar så vi behöver inte betala en endaste krona (thank god igen).

Ja, jag säger då det. Pappa sa ju såklart att det inte var mitt fel men man känner ju inte för att fråga om man får låna bilen igen,haha.

Nej, nu ska jag iväg och träffa studiegruppen innan lektionen börjar.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: åh synd att du inte bor lite närmare mig! :P

2009-05-12 @ 18:33:01
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0