I min kylskåpsdörr



Såhär ser det ut i min kylskåpsdörr här hemma. Det roliga är att både jag och min syrra (såg det när jag var i Göteborg i helgen) har tagit efter mammas sätt att ha massa små burkar hemma. Många av dem använder man bara nångång ibland och vissa lite oftare.

Av pappa har jag nog tagit efter att t.ex. skära upp korven i mindre bitar så att jag slipper ta fram en hel korvring på en gång. Alltså att dela upp allting i småportioner. Kom bara på det helt enkelt.

Idag är jag ledig och får se vad dagen bjuder på. Sol är det iaf ute så lite solande på balkongen kanske det kan bli om det inte är för kallt? Tänkte åka till jobbet och lämna in timrapporten i förhoppning om att få pengarna nu i maj, klantskalle som har glömt att lämna in den. Sen tänkte jag ta tag i plugget nu också. Läsa och göra flera analyser klara så blir det inte så jobbigt till tentan sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0