Göteborg here I come!


Bild lånad av syrran
Ikväll åker jag tillsammans med syrrans kompis med pojkvän + vän ner till Götet. Anna fyllde 25 år i måndags och detta ska firas med stort kalas imorgon. Hittade bilden av henne ovan på din blogg syrran och den var så fin så jag lånar den helt enkelt, hoppas det är ok?!

Hursomhelst så ska jag packa ner det sista, bålskålen, present och lite annat smått och gott och sen bär det av på roadtrip, wieee =)

Kommer nog inte blogga något mer i helgen så ha det bäst och så hörs vi när jag är hemma igen!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida Grahn

Bilder ljuger tjejen, jag har gått upp 5 kilo sen julas, och jag har en massa fett på kroppen, väljer dock att inte visa det på min blogg.

2009-05-08 @ 16:22:17
URL: http://fradaa.blogg.se/
Postat av: Frida Grahn

:) nr 12 är superfin!

2009-05-08 @ 16:51:01
URL: http://fradaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0