Godmorgon tisdag



Tänk vad mycket man kan få gjort om man går upp klockan sju. Börjar inte förrän vid ett idag men den enda tvättiden jag fick den här veckan var den imorse. Åker till Göteborg i helgen och då behöver jag rena kläder så det var bara att gå upp när klockan ringde imorse. Är fortfarande ganska trött men känns rätt skönt ändå att ha tvätten klar snart och sedan har jag flera timmar på mig innan jag ska till skolan.

Sitter just nu och äter min frukost med vaniljyoghurt och chaité, mums! Det är en bra start på dagen för mig. Lunch hinner jag nog också få i mig innan jag drar till skolan. Spara, spara, spara (pengar alltså)!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sätter igång med plugget jag tänkte hinna med på förmiddagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0