Koppla av?

Sjukt dålig uppdatering på sistone, I know. Har inte haft lust helt enkelt. Veckan efter bilolyckan var jag så uppstressade och hade svårt för att koppla av. Om ärligheten ska fram så var jag nog rädd för att sätta mig ner och bara tänka. Nu såhär en vecka och några dagar efter så känns det hela overkligt... det kan liksom inte ha hänt! Men verkligheten gör sig påmind när pappa ringer och berättar att bilen inte kommer lagas då det skulle kosta hur mycket som helst.

Aja nog om olyckan nu...
Jag hade en alldeles underbar helg med vänner och pojkvän nu i helgen iaf. I fredags var jag, C, Camilla, en jobbarkompis till dem och en kompis till C ute. Först var vi på metro vid skanstull och sen drog vi vidare till Patricia. Lite halvt onödigt kanske men det var en rolig kväll iaf.
På lördagen var jag och C bjudna till hans barndomskompis på inflyttningsfest så då fick jag träffa i princip hela kompiskretsen. Det var skoj och alla var så trevliga =)

Ska bli bättre på det här med inlägg, inte bara för er skull för jag vill ju faktiskt skriva. Mmm, mer tid, det är något jag skulle behöva. Har jobbat en hel del också på sistone så det har tagit tid härifrån men imorgon är jag förhoppningsvis ledig så då blir det mer uppdatering. Nu ska jag åka till min pojke!


Såhär såg fronten på bilen ut efter olyckan. Det var alltså här vi landade tillslut.

Här bakom ser ni räcket som vi åkte in i. Ca 20 m av räcket som är nedrivet..sjukt..

Och här är skadan vid passagerarsidan...

Snipp, snapp, snut så var sagan om bilolyckan slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0