Gamla minnen



Film ur trasdockorna som gick när jag var liten. Dagens barnprogram tycker jag mest är bara skit om jag får säga så. Mest tecknade dåliga serier. Nej, tacka vet jag Alla vi barn i bullerbyn, Madicken och trasdockorna.
 Astrid Lindgrens filmer kommer väl alltid leva kvar och mina barn ska (läs: måste,haha) få titta på dem men annars hoppas jag att någon bra människa där ute kommer på bättre barnprogram som inte är som pokémon och liknande.

Har kommit hem från middagen hos päronen. Blev fläskotlett med potatis och cole slaw, gott för magen!
Nu ska jag sätta mig i soffan, dricka chaité och bara ta det lugnt. Förkylningen har nu spridit sig till halsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0