Tidigt med julshopping, eller?

Var ju som sagt borta i princip hela dagen. Först åkte jag en sväng till Farsta C och inhandlade lite saker som ni kan se här nedanför. Sen hem för lunch men sen kom jag på att jag skulle hämta böcker på jobbet som jag ska få låna till nästa kurs av Anna (tack gumman) så då var det bara att sätta sig på bussen/tunnelbanan och åka dit. Träffade mina gamla barn och pussade lite på dem också!
Kom dit vid halv 4 och åkte inte hem igen förrän vid 5. Fastnade helt enkelt i samtal med Sanna och Moa. Skönt med lite skvaller sådär ibland. :)


Två gröna växter för 100:-, bra pris!

Adventsljusstake 39:- och ljusslinga till gran 40:- på Clas Ohlsson. I know, tidigt ute men varför inte liksom. Annars står jag där i december och har ingenting hemma. Jag tror t.o.m att jag börjar längta lite till julen. Någon annan som gör det?!

Filmen lånade jag på biblioteket och nagellacken är köpta på Åhlens.

Nu blir det Idoltittande. Är sjukt sugen på coca-cola men orkar inte springa ner till affären så jag får väl nöja mig med pärondricka helt enkelt, det är ju inte så dumt det heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0