Onsdag

Idag är det redan onsdag. Veckorna går fort, snart står man där och har panik över julklappar.haha.
Med tanke på det, man kanske skulle kunna hitta nåt i julklapp till någon i Valencia. Får se vad jag kan hitta.
Idag ska jag till praktiken igen och leka, läsa och sjunga om bockarna bruse med småbarnen (mitt projekt).
Efter praktiken ska jag äntligen träffa min fina vän Tina. Var ett tag sen så det ska bli extra roligt.
Sen åker jag nog hem till Camilla om det inte blir hem till mig för en middag först. Vill ju kramas lite med flickorna innan jag åker liksom... :)

Jag längtar ihjäl mig nu, visst dagarna går som sagt fort men jag vill åka nu. Ska nog ta och börja packa lite smått ikväll också!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet - ,

ja precis det är ju så man ska göra, handla lite på åhlens och få poäng och sen ta ut sina biocheckar osv. börjar tröttna på att alla tjatar om det där, känns som att man endå inte har en chans att vinna den där datorn, eller laptopen när alla skriver ut det i sin blog haha.



gör du idag då?

2008-10-15 @ 10:22:01
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: JOANNA

Ha en mysig kväll=)

2008-10-15 @ 18:31:18
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet - ,

jaha vad trevligt :) jag jobbar men idag har jag varit ledig. Vad har du för praktik?

2008-10-15 @ 21:18:56
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0