mmm marabou

Hade ingen lust att blogga igår och denna dag är nästan slut..eller njae dagen är det iaf.
Är i Farsta hos mamma och pappa fast de är bortresta. Min uppgift här är att ta bort att alla mina saker från deras gamla dator då de köpt en ny. Håller på och för över O.C avsnitt till usb och det tar sin lilla tid med denna gamla skit-dator. 22 minuter för 2 avsnitt..hahaha. Blir till att sova över här och fortsätta imorgon för jag har två säsonger kvar :)hahah

Sitter och äter lite marabou choklad och äter plommon och vindruvor. Lite nyttig i alla fall,hihi.
Snart blir det Idol för min del, en lugn kväll med andra ord.

Vad har ni för er?


Svårt att inte tycka om detta program..gillar/gillade ni det?

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ja jobbet, det går som det går. Inte alls med andra ord som du kanske läst :P Men nu så :)

2008-10-03 @ 20:20:23
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0