Stress

Konstigt egentligen. Har ju som sagt pluggat i sex timmar idag och har nu suttit och tittat på One tree hill och nu Gossip Girl. Trots att jag förberett mig inför imorgon så har jag den här stressen i kroppen. Betyder det att jag inte alls är förberedd?
Såhär brukar det kännas ibland men då vet jag med mig själv att jag kanske inte läst så mycket och så men nu har jag ju verkligen det.
Jobbigt att man aldrig kan få slappna av helt. Ska ta och göra mig en kopp te nu så kanske jag lugnar ner mig.
Kvällsro från Friggs hade varit bra men jag får nöja mig med jordgubbste, inte helt fel det heller :)


Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; va kul! :D Nu är du med & tävlar ;)

2008-11-09 @ 20:02:27
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0