En lång dag väntar

Snacka om att gå upp i tid. Här sitter jag och är helt klar att åka till skolan och ändå så har jag 25 minuter på mig innan jag ska gå. Men det är skönt att slippa stressa. Har kommit på att jag på något sätt blir piggare om jag får vakna till ordentligt innan jag åker iväg.
Nu på morgonen har jag en föreläsning på tre timmar, sen blir det lunch en timme och sen lektion i tre timmar. Känns lite halvsegt då det redan är så stressigt med uppgifterna just nu. Hade mycket hellre varit hemma och gjort dem men det är bara att bita ihop.

Ikväll åker jag över till Camilla och gosar lite med Lolita igen. Egentligen inte därför utan håret ska färgas/tonas. Hittade en färg jag gillar men märkte sen att det bara var toning..attans.
Har ni något tips på en chokladbrun färg som inte blir rödaktig?

Den här har jag nu:

Lóreal Casting Creme Gloss. Bra toning för er som inte vill använda permanent hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0