Your crazy, your beautiful!


Sitter just nu och lyssnar på en väldigt fin låt medan regnet öser ner utanför. Låten heter This year´s love som ni kan lyssna på här ovanför. Började lyssna på den när jag hade sett filmen Crazy Beautiful som by the way verkligen är en sevärd film för er som inte sett den. Jag tyckte att den var så bra så att jag köpte den :) hihi
Blev ingen långpromenad idag med tanke på regnet och inte heller någon fika för jag fick inte tag i Tina. Om du ser det här gumman så får du gärna ringa :)
Hämtade däremot biljetterna så det är klart.

Ikväll händer det inget speciellt utan det blir nog filmtittande om en stund kanske. Såg att Saw går ikväll men den vågar jag inte se själv + att jag redan sett den och kanske inte borde utsätta mig för det en gång till,haha. Tänkte sätta mig med en kopp te under en filt nu och bara mysa, sånt som är härligt att göra när det regnar ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0