Stampe eller Lille-skutt?haha


Bild lånad från blocket.se

Jag har länge tänkt på att skaffa mig en kanin. Mysigt att ha lite sällskap hemma och det är ett djur som jag inte är allergisk mot. Har växt upp med hundar och kaniner (dock inte i min familj) och har turen att inte vara allergisk mot dem. Hästar och katter däremot går inte..speciellt inte hästar..de kan jag knappt vara med i 5 minuter.

Nej en liten killkanin ska jag skaffa. Camilla har ju sin Lolita och jag ska skaffa pojkvän till henne så att de kan få små söta kaninungar ;) hihi.

När jag sa till mamma att jag skulle skaffa en kanin svarade hon: Ja, gör det men jag tänker inte vara kaninvakt.
Haha, som ni kanske förstår så är min mamma inte en djurälskare..det gör inget men nu när jag äntligen bor själv och det inte finns någon risk att jag flyttar hem igen så känner jag att jag är redo för en liten ny familjemedlem.

Nu har jag en uppgift åt er: Kom med förslag på vad en liten killkanin kan heta. Många förslag uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så söta :)

2008-12-08 @ 09:02:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haaallååå! Jag vill också vinna saker! Vart hittar du alla tävlingar!!!!?

=)

Kram.

2008-12-08 @ 14:13:59
URL: http://babybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0