Mitt 2012

Som utlovat kommer nu här ett inlägg om mitt 2012. Kommer dock inte göra månad för månad utan bara skriva lite om vad som hände under år 2012.
 
Det började med att året skålades in hemma hos Camilla med C. Jag började mitt andra år på förskolan och jobbade på. Barnen växte och det var roligt att se hur de utvecklades (vilket det fortfarande är). I slutet på januari firade jag och C 3 år tillsammans. De första månaderna ägnades åt matlagning, bak, gos med Leia och Kevin och jobb. I mars månad kickade suget in efter chailatte och jag drack det ofta hemma med chaipulver från Espresso house, fortfarande lika gott by the way.
 
I april månad blev min äldsta vän mamma till en söt lite pojke som fick namnet Leo. Vi sågs varje vecka innan förlossningen och sa varje gång att vi undrade om det skulle bli en fika veckan därpå ♥ Mys! Fyllde även 26 år denna månad och blev firad av familjen och C.
I maj åkte jag och C på en efterlängtad weekend till London. Jättemysig resa med sightseeing, shopping och god mat. Midsommar firades uppe i Dalarna tillsammans med en massa människor och det var nog den mysigaste och roligaste midsommaren hittills. Jag och C åkte till Skiathos en vecka under sommaren och njöt av sol, bad och den goda grekiska maten.
 
Och så kommer vi då till månaden som jag ibland önskar att jag kunde spola tillbaka till fast ändå inte. Månaden då jag och C gick skilda vägar. Det tog väldigt hårt på mig och de resterande månaderna på 2012 gick ut på att försöka ta sig vidare och inte gräva ner sig alltför mycket. Bodde hemma hos mamma och pappa i en månad innan jag fick tag på min nuvarande lägenhet som jag åtminstone tycker om väldigt mycket. Man kan väl helt enkelt summera året som att det till en början var väldigt bra men att det sedan åkte käpprätt ner till botten.
 
Jul och nyår spenderades i Dalarna med familjen och det hade inte kunnat passa mig bättre just då.
Nu är det 2013 och jag hoppas så att jag kan fortsätta kämpa (inte lätt alla gånger) och att tiden faktiskt ska läka såren i min kropp. 2013 hoppas jag kommer bjuda på många roliga tillfällen och överraskningar och förhoppningsvis kan jag så småningom också hitta killen i mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0