For whatever we lose

Nu har jag tagit kort på mina tavlor som pappa hjälpte mig att sätta upp förra helgen. Tavlor gör verkligen mycket till ett hem så jag måste börja kika efter några till vardagsrummet. Dessa tavlor är affischer som jag har beställt från USA och sedan köpte jag ramar på ikea. Blev väldigt nöjd med resultatet!
Nu sitter tavlorna ovanför min säng och tillför åtminstone lite färg till mitt annars väldigt vita sovrum.
Min favorit är den till höger och texten som står under bilden lyder:
For whatever we lose like a YOU or a ME, it´s always ourselves we find in the sea.
 
Gillar tavlor med lite budskap men det får inte bli för mycket så därför tyckte jag att den här diskreta texten passade bra in i mitt hem. Åh vad det är roligt att inreda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0