Jag har längtat efter dig

Äntligen fredag. Åh som jag har längtat efter denna eftermiddag. Har känt av halsen hela veckan och varit lite hes. Jag får ganska ofta infektioner på mina stämband eller åtminstone sätter sig oftast förkylningen där och med en stämbandsinflammation i bagaget (då jag inte fick prata på en vecka) blir jag lite nojig att jag ska tappa rösten helt varje gång. Nu ska jag vara tyst hela kvällen för imorgon ska jag äta frukost med finaste tjejerna och sedan på kvällen blir det förhoppningsvis utgång med Camilla. Vilken toppenlördag det skulle vara! :)
 
Bilden ovan föreställer en pastarätt med kyckling, rödlök. vitlök, babyspenat och fetaost som jag gjorde i veckan. Testa det vetja. Hacka bara rödlök och vitlök och stek tillsammans med kycklingen. Blanda med kokt pasta och smula över fetaost och blanda med babyspenat. Lätt och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0