Jag är inte den...

...som bara tänker ligga hemma och lata mig hela dagarna bara för att jag nu är "ensam" om helgerna. Idag var jag först på ett core pass och sedan sprang jag fem kilometer på löpbandet i gymmet. Var lite orolig hur träningen skulle gå idag då jag kände mig hängig i veckan men tisdag-lördag blev det vila för mig och träningen gick över förväntan idag. Såg ut som en tomat i ansiktet när jag var klar men då vet man att man tränat ordentligt åtminstone.
Efter träningen fick det bli lite mellis/lunch i form av färskpressad apelsin/blodapelsin juice, en liten yoghurt och två finncrisp mackor med ost på. Efter dusch och mat satte jag mig på bussen ut mot ikea. Har saknat krukor ett tag nu och inte hittat några fina någonstans. Man kommer alltid ut med mer än man tänkt men tycker inte att jag köpte något onödigt i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0