Fiskgratäng med smak av citron och dill

Åt den godaste middagen på länge här ikväll. Hittade receptet på kryddburken och det här kan jag verkligen rekommendera. Supergott! Klicka er in för recept.
Jag gjorde inte riktigt så mycket som det stod i receptet men det här räckte för en middag och en stor lunchmatlåda/middag till :) Första gången som jag gör duchesspotatis och det blev supergott så det kommer göras fler gånger. Spritsningen vart ok men kan absolut förbättras ;)
Dillen glömde jag köpa också såklart, suck! Slängde dock på lite peppar för att det skulle se lite roligare ut. Dill är kanske ingen favorit hos mig egentligen men nästa gång ska den absolut få vara med. Nu blir det filmkväll som vanligt för mina fredagskvällar. Natten till idag drömde jag en jobbig dröm som satte igång alla känslor igen så sen hoppas jag på att få en god natts sömn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0