Dumlekakor

Dumlekakor var det jag bakade tidigare idag. Hittade receptet inne hos mysiga Sofie så kika in där om ni också vill ha receptet. Nu är ju inte jag ett stort fan av kakor egentligen utan gillar mest att baka och sen får någon annan gärna äta upp. Smakade en tidigare idag och det är väldigt sött så ni som gillar det ska absolut baka dessa.
Här är kakorna gjorda och sedan har jag tryckt dit en dumle i varje kaka. Skjuts in i ugnen och sen på med en noblesse när de är klara. La ganska snabbt in de i kylen för att chokladen skulle stelna ordentligt.
Klara!

Tänkte ta med mig dessa till jobbet på måndag och hoppas på att kollegorna vill äta dem. Annars vet jag nog några andra som kan ställa upp ;) Åh vad jag saknar barnen nu efter några dagar hemma. Är så tacksam för mitt jobb. Älskade ungar, ni gör mig så glad ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smarrigt! Hoppas du är helt frisk nu gumman. Ha en mysig kväll! Puss Vickan

2013-02-23 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0