Magsjuk

Tusan också! Igår hade jag ont i magen på jobbet och kände mig allmänt seg. Efter vilan var jag helt sänkt i kroppen och började må lite smått illa och gick då hem på en gång. Just då var det så skönt att ha nära hem. Spydde några gånger igår kväll och sov inte alls bra inatt men nu mår jag fint igen. Hoppas på att inte få något bakslag nu bara men idag har jag kunnat äta och dricka lite smått så det går åt rätt håll i alla fall.

Tyvärr är det lite så med mig att det inte är en fråga om jag kommer drabbas utan snarare när. Nu saknar jag barnen på förskolan men blir såklart hemma imorgon också (48 timmar efter att man inte kräks eller inte är dålig i magen längre gäller vid magsjuka) och tar nya tag på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0