Hart of Dixie

Har ni sett Hart of Dixie? Himla trevlig serie tycker jag. Gillar Rachel Bilson sedan hon var med i The O.C och gillar henne även i den här serien. Tycker generellt att serier var bättre förr och därför blir man glad när det produceras lite guldkorn som denna. Så, nu har ni kanske förstått att jag gillar Hart of Dixie ;)
 
Idag har mamma och jag varit och jagat efter soffa till mig men det slutade med att en icke service minded säljare på Mio tyckte att jag skulle åka hem och mäta min hiss då det inte är säkert att soffan kan gå in. Jag frågade nämligen hur de kan leverera soffan om man nu bor högt upp i ett hus med hiss och spiraltrappor. Istället för att försöka vara lite hjälpsam (och isåfall kanske visa soffor som kan fungera) så var han bara allmänt ohjälpsam. Nåja, på tisdag åker jag tillbaka fast till en annan Mio och får förhoppningsvis prata med någon mer hjälpsam person!

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad tråkigt med dryga försäljare, verkligen inte det man vill möta..

Svar: Nej verkligen inte men och men idag fick jag hjälp av en annan säljare så nu ska det nog lösa sig :)
Elin

2012-11-12 @ 11:34:20
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0